Teaching Parallel Programming to Freshmen in an Undergraduate Computer Science Program

This Research to Practice Full Paper proposes a teaching approach that introduces parallel programming early in the undergraduate Computer Science curriculum. Experiments were conducted to freshmen in the second course of algorithms and data structures. The strategy for the evaluation of the early e...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Proceedings - Frontiers in Education Conference s. 1 - 8
Hlavní autori: Vasconcelos, Leonardo B. A., Soares, Felipe A. L., Penna, Pedro Henrique M. M., Machado, Max V., Goes, Luis Fabricio W., Martins, Carlos Augusto P. S., Freitas, Henrique C.
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.10.2019
Predmet:
ISSN:2377-634X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.