Negotiating Consumerism and Feminism on Instagram

In this preliminary research paper, we identify and characterize the current practices of top Norwegian female social influencers on Instagram. We introduce theories of social influence, consumerism, and new feminism to enlighten our discussion of how the social influencers exercise their influence....

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:2018 IEEE Intl Conf on Parallel & Distributed Processing with Applications, Ubiquitous Computing & Communications, Big Data & Cloud Computing, Social Computing & Networking, Sustainable Computing & Communications (ISPA/IUCC/BDCloud/SocialCom/SustainCom) s. 1191 - 1192
Hlavní autori: Hogsnes, Mathilde, Hansen, Kjeld
Médium: Konferenčný príspevok..
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: IEEE 01.12.2018
Predmet:
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.