The factors that affect customers’ revisit intention of Hotels: an empirical study applied on Saudi Arabia

This study aimed to empirically test the factors that affect customers’ revisit intention of hotels based on the importance of this promising sector to the Saudi economy. the study adopted the S-O-R model to investigate how consumers' emotional reactions (O) were influenced by environmental sti...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:المجلة العلمية للدراسات و البحوث المالية و التجارية : علمية محكمة. Ročník 4; číslo 1، p. 1; s. 337 - 373
Hlavní autori: Abd al-Hamid, Muhammad Abd al-Qadir, Fawzi, Shayma Farid
Médium: Journal Article
Jazyk:Arabic
English
Vydavateľské údaje: دمياط، مصر جامعة دمياط، كلية التجارة 2023
ISSN:2682-3403, 2682-4531
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.