The factors that affect customers’ revisit intention of Hotels: an empirical study applied on Saudi Arabia
This study aimed to empirically test the factors that affect customers’ revisit intention of hotels based on the importance of this promising sector to the Saudi economy. the study adopted the S-O-R model to investigate how consumers' emotional reactions (O) were influenced by environmental sti...
Uložené v:
| Vydané v: | المجلة العلمية للدراسات و البحوث المالية و التجارية : علمية محكمة. Ročník 4; číslo 1، p. 1; s. 337 - 373 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | Arabic English |
| Vydavateľské údaje: |
دمياط، مصر
جامعة دمياط، كلية التجارة
2023
|
| ISSN: | 2682-3403, 2682-4531 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!