Early childhood educator's burnout : A systematic review of the determinants and effectiveness of interventions

Early childhood educators have a high risk of burnout, leading to a high turnover rate and, potentially, poor educational outcomes for young children. In this systematic review, we investigate the causes of burnout, and the effectiveness of interventions that seek to reduce burnout among educators....

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Issues in educational research Ročník 33; číslo 1; s. 173 - 206
Hlavní autori: Ng, Joanne, Rogers, Marg, McNamara, Courtney
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Perth, WA Institutes for Educational Research in NSW, SA and WA 01.01.2023
Western Australian Institute for Educational Research Inc
Predmet:
ISSN:1837-6290, 0313-7155, 1837-6290
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.