The relationship between country-of-origin image and brand image as drivers of purchase intentions

Purpose - Against the background of mounting criticism of the country-of-origin (COO) construct, the purpose of this paper is to empirically contrast two competing perspectives of the potential influence of country-of origin image (COI) on purchase intentions.Design methodology approach - Based on p...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International marketing review Ročník 28; číslo 5; s. 508 - 524
Hlavní autori: Diamantopoulos, Adamantios, Schlegelmilch, Bodo, Palihawadana, Dayananda
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Emerald Group Publishing Limited 13.09.2011
Predmet:
ISSN:0265-1335, 1758-6763
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.