Metocognitive Support Accelerates Computer Assisted Learning for Novice Programmers

Computer programming is a part of the curriculum in computer science education, and high drop rates for this subject are a universal problem. Development of metacognitive skills, including the conceptual framework provided by socio-cognitive theories that afford reflective thinking, such as actively...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational technology & society Ročník 20; číslo 3; s. 170 - 181
Hlavní autori: Rum, Siti Nurulain Mohd, Ismail, Maizatul Akmar
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: National Sun Yat-Sen University 2017
International Forum of Educational Technology & Society
Predmet:
ISSN:1176-3647, 1436-4522, 1436-4522
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.