Interpersonal interaction in inclusive education for students with disabilities

Introduction. Students with disabilities have general and specific components of the system of relations in the socio-cultural environment of the institute of higher education, which reflect their interpersonal interaction. The study reveals the hierarchical structure of meaning and value aspects of...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 14; číslo 3; s. 13 - 29
Hlavní autori: Dariya А. Fateeva, Tatiana V. Klimova, Marina L. Skuratovskaya, Larisa М. Kobrina
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Russian
Vydavateľské údaje: ООО "КРЕДО"
Predmet:
ISSN:1812-1853, 2411-5789
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.