Analysis of a Physical Education Service-Learning proposal aimed at underage with adverse childhood experiences

It is analyzed a service-learning experience (SL) that encourages physical activity in young people who manifest socio-emotional and behavioral difficulties. This situation may be an evidence of early adverse experiences. This is usually indicative of having had adverse childhood experiences. Many o...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Contextos educativos číslo 27; s. 47 - 64
Hlavní autori: Beatriz Garay Ibáñez de Elejalde, Elena López-de-Arana Prado, María Teresa Vizcarra Morales, Xabier Larrazabal Barrio
Médium: Journal Article
Jazyk:Spanish
Vydavateľské údaje: Universidad de La Rioja 01.03.2021
Predmet:
ISSN:1575-023X, 1695-5714
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.