Elementary school student digital literacy framework: A Confirmatory Factor Analysis (CFA)

This research aims to produce a digital literacy framework for elementary school students. This framework refers to Indonesia’s Digital Literacy Roadmap 2020-2024. A total of 28 indicators were adopted as a digital literacy framework for elementary school students. Furthermore, a confirmation factor...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Ricerche di pedagogia e didattica Ročník 20; číslo 1; s. 29 - 44
Hlavní autori: Ari Wijayanti, Siti Irene Astuti Dwiningrum, Bambang Saptono, Mohammad Archi Maulyda
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: University of Bologna 30.06.2025
Predmet:
ISSN:1970-2221
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.