Do Preschool Teachers’ Beliefs About Age-related Emotional Development Impact Preschoolers’ Emotion Understanding?

Introduction. Beliefs of preschool teachers about specific characteristics of children’s emotional development have been studied mainly in the context of the used methods for teaching children. However, the relationship with the development of emotion understanding in preschoolers remains underexplo...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 18; číslo 2; s. 53 - 66
Hlavní autori: Дарья А. Бухаленкова, Маргарита С. Асланова, Злата В. Айрапетян, Маргарита Н. Гаврилова
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: ООО "КРЕДО" 01.07.2021
Predmet:
ISSN:1812-1853, 2411-5789
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.