Second Language Learning Strategy for Young Learners: Learning Hiragana as A Process in Japanese Language Acquisition

Learning strategies in the Japanese language for young learners tend to be applied to children in Japanese mixed-married families or foreign children in Japan. However, this study tried to apply a learning strategy for a young learner who does not have a background in the Japanese environment or exp...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Eralingua Ročník 8; číslo 1; s. 216
Hlavní autori: Mardani, Desak Made Sri, Widodo, Pratomo, Andriyanti, Erna, Suartini, Ni Nengah
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 09.05.2024
ISSN:2549-7359, 2579-4574
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.