Designing an ICT Service Chatbot at the Global Institute

The design of an ICT service chatbot at Global Institute aims to enhance the efficiency and effectiveness of providing technical support to users, including staff, lecturers, and students. With the increasing demand for Information and Communication Technology (ICT) services, a solution is needed th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:MALCOM: Indonesian Journal of Machine Learning and Computer Science Ročník 5; číslo 1; s. 41 - 47
Hlavní autori: Firgiawan, Annis, Asy'ari, Hasan, Susanto, Fredy, Bangun, Eka Uliyanti Putri Br
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: 24.11.2024
ISSN:2797-2313, 2775-8575
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.