Maternal ratings of attention problems in ADHD: evidence for the existence of a continuum

To investigate whether items assessing attention problems provide evidence of quantitative differences or categorically distinct subtypes of attention problems (APs) and to investigate the relation of empirically derived latent classes to DSM-IV diagnoses of subtypes of attention-deficit/hyperactivi...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry Ročník 48; číslo 11; s. 1085
Hlavní autori: Lubke, Gitta H, Hudziak, James J, Derks, Eske M, van Bijsterveldt, Toos C E M, Boomsma, Dorret I
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States 01.11.2009
Predmet:
ISSN:1527-5418, 1527-5418
On-line prístup:Zistit podrobnosti o prístupe
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.