Ценностно-смысловые барьеры педагогов-руководителей в процессе повышения квалификации: проблема интерпретации и типологии

Training at the PDI should have the innovative, advancing character defining the content of preparation of the audience so that there would change the relation and positions of teachers and heads to professional work and school mission. Educational process at the PDI should be directed on creation o...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 8; číslo 5; s. 41 - 49
Hlavný autor: Алимова, Елена Евгеньевна
Médium: Journal Article
Jazyk:Russian
Vydavateľské údaje: 31.12.2011
ISSN:1812-1853, 2411-5789
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.