Ценностно-смысловые барьеры педагогов-руководителей в процессе повышения квалификации: проблема интерпретации и типологии
Training at the PDI should have the innovative, advancing character defining the content of preparation of the audience so that there would change the relation and positions of teachers and heads to professional work and school mission. Educational process at the PDI should be directed on creation o...
Uložené v:
| Vydané v: | Rossijskij psihologičeskij žurnal. Ročník 8; číslo 5; s. 41 - 49 |
|---|---|
| Hlavný autor: | |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | Russian |
| Vydavateľské údaje: |
31.12.2011
|
| ISSN: | 1812-1853, 2411-5789 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!