The role of social network analysis as a learning analytics tool in online problem based learning
Background Social network analysis (SNA) might have an unexplored value in the study of interactions in technology-enhanced learning at large and in online (Problem Based Learning) PBL in particular. Using SNA to study students’ positions in information exchange networks, communicational activities,...
Uložené v:
| Vydané v: | BMC medical education Ročník 19; číslo 1; s. 160 - 11 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
London
BioMed Central
22.05.2019
BioMed Central Ltd Springer Nature B.V BMC |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1472-6920, 1472-6920 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!