Digital inequality, faculty communication, and remote learning experiences during the COVID-19 pandemic: A survey of U.S. undergraduates

The COVID-19 pandemic forced closure of most U.S. university campuses in March 2020, obliging millions of students to finish their semesters via remote learning. This study examines whether and how students' prior and current experiences of digital inequality-defined as constrained access to th...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:PloS one Ročník 16; číslo 2; s. e0246641
Hlavní autori: Katz, Vikki S., Jordan, Amy B., Ognyanova, Katherine
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Public Library of Science 10.02.2021
Public Library of Science (PLoS)
Predmet:
ISSN:1932-6203, 1932-6203
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.