El storyliving en estrategias transmedia: análisis del caso E-nterpreters, de Pilsen Callao

La narrativa transmedia permite a las marcas expandir su storytelling por múltiples plataformas, involucrando al público en la creación del relato (Scolari, 2013). Un enfoque que se distingue por ofrecer diversos puntos de entrada a la historia, entre los que destaca la realidad virtual (Tacgin, 202...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Questiones Publicitarias Ročník 8; číslo 36; s. 61 - 73
Hlavný autor: Rodríguez, Antonio
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Spanish
Vydavateľské údaje: Bellaterra Universitat Autonoma de Barcelona, Servei de Publicacions 16.07.2025
Predmet:
ISSN:1133-6870, 1988-8732
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.