Effects of using standing desks for 45 minutes on the stress and executive function of elementary school students

Studies have presented data regarding the effects of short-term (weeks) and long-term (one year) use of standing desks in classrooms on children’s health, cognition, and musculoskeletal symptoms. However, no previous study has examined such effects in an extremely short-term period such as one class...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:PloS one Ročník 17; číslo 8; s. e0272035
Hlavní autori: Tanaka, Ryo, Noi, Shingo
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: San Francisco Public Library of Science 18.08.2022
Public Library of Science (PLoS)
Predmet:
ISSN:1932-6203, 1932-6203
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.