Integrating research in health professions education: a scoping review

Background Integrating teaching and research may boost students’ learning and improve future clinical practice when incorporated into education. Explorations of health professions students’ involvement in the research processes and their learning outcomes are sparse. Thus, the purpose of this scopin...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:BMC medical education Ročník 23; číslo 1; s. 653 - 9
Hlavní autori: Riiser, Kirsti, Kalleson, Runa, Holmen, Heidi, Torbjørnsen, Astrid
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London BioMed Central 08.09.2023
BioMed Central Ltd
Springer Nature B.V
BMC
Predmet:
ISSN:1472-6920, 1472-6920
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.