Adoption of virtual reality technology in higher education: An evaluation of five teaching semesters in a purpose-designed laboratory

Virtual and augmented (VAR) technology is in the early stages of being adopted as a teaching platform in higher education. The technology can facilitate immersive learning in environments that are not usually physically accessible to students via 3D models and interactive 360° videos. To date, adopt...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Education and information technologies Ročník 27; číslo 1; s. 1287 - 1305
Hlavní autori: Marks, Benjy, Thomas, Jacqueline
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer US 01.01.2022
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1360-2357, 1573-7608
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.