The evidence for ‘flipping out’: A systematic review of the flipped classroom in nursing education

The flipped classroom has generated interest in higher education providing a student-centred approach to learning. This has the potential to engage nursing students in ways that address the needs of today's students and the complexity of contemporary healthcare. Calls for educational reform, pa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Nurse education today Ročník 38; s. 15 - 21
Hlavní autori: Betihavas, Vasiliki, Bridgman, Heather, Kornhaber, Rachel, Cross, Merylin
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Scotland Elsevier Ltd 01.03.2016
Elsevier Science Ltd
Predmet:
ISSN:0260-6917, 1532-2793, 1532-2793
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.