Using combined eye tracking and word association in order to assess novel packaging solutions: A case study involving jam jars

► Eye tracking and word association were used in a study about packaging. ► Conjoint analysis and MFA were used to interpret and relate attentional and textual data. ► The areas that captured more attention were the flavour label, photograph and the logo. ► These elements elicited the higher number...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Food quality and preference Ročník 28; číslo 1; s. 328 - 338
Hlavní autori: Piqueras-Fiszman, Betina, Velasco, Carlos, Salgado-Montejo, Alejandro, Spence, Charles
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Elsevier Ltd 01.04.2013
Predmet:
ISSN:0950-3293, 1873-6343
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.