Challenges and contexts in establishing adaptive learning in higher education: findings from a Delphi study

Higher education institutions are increasingly interested in using adaptive learning as an innovative data-driven approach to teaching. The actual use of adaptive learning in courses remains, however, low. This is despite positive attitudes of institutional leaders towards its adoption and promising...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International Journal of Educational Technology in Higher Education Ročník 17; číslo 1; s. 1 - 25
Hlavní autori: Mirata, Victoria, Hirt, Franziska, Bergamin, Per, van der Westhuizen, Christo
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Cham Springer International Publishing 26.08.2020
Springer Nature B.V
SpringerOpen
Predmet:
ISSN:2365-9440, 2365-9440
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.