Advances in neuromarketing and improved understanding of consumer behaviour: analysing tool possibilities and research trends

Neuromarketing, an emerging subject and generating diverse body of knowledge in the extant literature, this study aims to present qualitative and quantitative knowledge of the neuroscientific domain by analysing the application of various neuromarketing tools and techniques in conducting the researc...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Cogent business & management Ročník 11; číslo 1; s. 1 - 21
Hlavní autori: Bhardwaj, Seema, Thapa, Surya Bahadur, Gandhi, Aradhana
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Taylor & Francis 31.12.2024
Cogent
Taylor & Francis Ltd
Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:2331-1975, 2331-1975
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.