Advances in neuromarketing and improved understanding of consumer behaviour: analysing tool possibilities and research trends
Neuromarketing, an emerging subject and generating diverse body of knowledge in the extant literature, this study aims to present qualitative and quantitative knowledge of the neuroscientific domain by analysing the application of various neuromarketing tools and techniques in conducting the researc...
Uložené v:
| Vydané v: | Cogent business & management Ročník 11; číslo 1; s. 1 - 21 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Abingdon
Taylor & Francis
31.12.2024
Cogent Taylor & Francis Ltd Taylor & Francis Group |
| Predmet: | |
| ISSN: | 2331-1975, 2331-1975 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!