Sustainable reputations with rating systems

In a product choice game played between a long lived seller and an infinite sequence of buyers, we assume that buyers cannot observe past signals. To facilitate the analysis of applications such as online auctions (e.g. eBay), online shopping search engines (e.g. BizRate.com) and consumer reports, w...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of economic theory Ročník 146; číslo 2; s. 479 - 503
Hlavný autor: Ekmekci, Mehmet
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Elsevier Inc 01.03.2011
Elsevier
Elsevier Science Publishing Company, Inc
Edícia:Journal of Economic Theory
Predmet:
ISSN:0022-0531, 1095-7235
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.