Turn up, tune in, don't drop out: the relationship between lecture attendance, use of lecture recordings, and achievement at different levels of study

Lecture capture tends to polarise the views of academic staff. Some view it as encouraging non-attendance at lectures. Others view it as a valuable adjunct, allowing students to revisit the lecture experience and providing opportunities for clarification and repetition of key points. However, data s...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Higher education Ročník 77; číslo 6; s. 1065 - 1084
Hlavní autori: Nordmann, Emily, Calder, Colin, Bishop, Paul, Irwin, Amy, Comber, Darren
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer 01.06.2019
Springer Netherlands
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0018-1560, 1573-174X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.