Comparison of case-based learning and traditional method in teaching postgraduate students of medical oncology

Purpose: Case-based learning (CBL) is now used as a teaching strategy to promote clinical problem-solving ability. The purpose of this study was to determine whether CBL is superior to the traditional teaching method in teaching lung cancer curriculum to oncology students. Methods: This study was a...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Medical teacher Ročník 41; číslo 10; s. 1124 - 1128
Hlavní autori: Bi, Minghong, Zhao, Zhibiao, Yang, Jingru, Wang, Yaping
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England Taylor & Francis 03.10.2019
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0142-159X, 1466-187X, 1466-187X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.