Integrating expert knowledge and multilingual web crawling data in a lead qualification system

Qualifying prospects as leads to contact is a complex exercise. Sales representatives often do not have the time or resources to rationally select the best leads to call. As a result, they rely on gut feeling and arbitrary rules to qualify leads. Model-based decision support systems make this proces...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Decision Support Systems Ročník 82; s. 69 - 78
Hlavní autori: D’Haen, J., Van den Poel, D., Thorleuchter, D., Benoit, D.F.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Amsterdam Elsevier B.V 01.02.2016
Elsevier Sequoia S.A
Predmet:
ISSN:0167-9236, 1873-5797
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.