The effectiveness of problem-based learning on development of nursing students’ critical thinking: A systematic review and meta-analysis

The objective of this systematic review and meta-analysis was to estimate the effectiveness of problem-based learning in developing nursing students’ critical thinking. Searches of PubMed, EMBASE, Cumulative Index to Nursing and Allied Health Literature (CINAHL), Proquest, Cochrane Central Register...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:International journal of nursing studies Ročník 51; číslo 3; s. 458 - 469
Hlavní autori: Kong, Ling-Na, Qin, Bo, Zhou, Ying-qing, Mou, Shao-yu, Gao, Hui-Ming
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: England Elsevier Ltd 01.03.2014
Elsevier Limited
Predmet:
ISSN:0020-7489, 1873-491X, 1873-491X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.