Interactive Multimodal Television Media Adaptive Visual Communication Based on Clustering Algorithm
This article starts with the environmental changes in human cognition, analyzes the virtual as the main feature of visual perception under digital technology, and explores the transition from passive to active human cognitive activities. With the diversified understanding of visual information, huma...
Uložené v:
| Vydané v: | Complexity (New York, N.Y.) Ročník 2020; číslo 2020; s. 1 - 9 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Cairo, Egypt
Hindawi Publishing Corporation
30.12.2020
Hindawi John Wiley & Sons, Inc Wiley |
| Predmet: | |
| ISSN: | 1076-2787, 1099-0526 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!