Early algebra : repeating pattern and structural thinking at foundation phase

Background: Working structurally with patterns at foundation phase (FP) enhances habits of mind that advance early algebra at this early stage of mathematical learning. The South African curriculum proposes that learners work with and understand the logic of a pattern, but this important idea has la...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:South African journal of childhood education Ročník 8; číslo 2; s. 1 - 11
Hlavný autor: Du Plessis, Jacques
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Johannesburg AOSIS 15.11.2018
AOSIS (Pty) Ltd
University of Johannesburg
Predmet:
ISSN:2223-7674, 2223-7682, 2223-7682
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.