Tracking social provenance in chains of retweets

In the era of massive sharing of information, the term social provenance is used to denote the ownership, source or origin of a piece of information which has been propagated through social media. Tracking the provenance of information is becoming increasingly important as social platforms acquire m...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Knowledge and information systems Ročník 65; číslo 10; s. 3967 - 3994
Hlavní autori: Migliorini, Sara, Gambini, Mauro, Quintarelli, Elisa, Belussi, Alberto
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Springer London 01.10.2023
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0219-1377, 0219-3116
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.