Using iPods® and iPads® in teaching programs for individuals with developmental disabilities: A systematic review

► Reviewed use of iPads® and related devices for teaching persons with developmental disabilities. ► Devices used to teach skills from five domains. ► Devices used to deliver prompts or access preferred stimuli. ► Results were largely positive. ► iPads® and related devices are viable for use in teac...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in developmental disabilities Ročník 34; číslo 1; s. 147 - 156
Hlavní autori: Kagohara, Debora M., van der Meer, Larah, Ramdoss, Sathiyaprakash, O’Reilly, Mark F., Lancioni, Giulio E., Davis, Tonya N., Rispoli, Mandy, Lang, Russell, Marschik, Peter B., Sutherland, Dean, Green, Vanessa A., Sigafoos, Jeff
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Amsterdam Elsevier Ltd 01.01.2013
Elsevier
Predmet:
ISSN:0891-4222, 1873-3379, 1873-3379
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.