Deep Learning for User Interest and Response Prediction in Online Display Advertising

User interest and behavior modeling is a critical step in online digital advertising. On the one hand, user interests directly impact their response and actions to the displayed advertisement (Ad). On the other hand, user interests can further help determine the probability of an Ad viewer becoming...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Data Science and Engineering Ročník 5; číslo 1; s. 12 - 26
Hlavní autori: Gharibshah, Zhabiz, Zhu, Xingquan, Hainline, Arthur, Conway, Michael
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Berlin/Heidelberg Springer Berlin Heidelberg 01.03.2020
Springer
SpringerOpen
Predmet:
ISSN:2364-1185, 2364-1541
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.