E-readiness measurement tool: Scale development and validation in a Malaysian higher educational context

Increasing complexity towards harnessing the power of ICT on all levels has created uncertainty about higher educational technological capabilities and adequate strategies to develop e-readiness. In this study, an empirically grounded higher education e-readiness questionnaire in the domain of highe...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Cogent education Ročník 8; číslo 1
Hlavní autori: Goh, Pauline Swee Choo, Blake, Damian
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Cogent 01.01.2021
Cogent OA
Taylor & Francis Ltd
Taylor & Francis Group
Predmet:
ISSN:2331-186X, 2331-186X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.