How customers cope with service failure? A study of brand reputation and customer satisfaction

In this paper we examine the different coping mechanisms used by customers when they confront service failure. It was found that the coping mechanism used by customers changes depending on the severity of the service failure. Further, it was observed that brand reputation moderates the relationship...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of business research Ročník 68; číslo 3; s. 665 - 674
Hlavní autori: Sarkar Sengupta, Aditi, Balaji, M.S., Krishnan, Balaji C.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Elsevier Inc 01.03.2015
Elsevier Sequoia S.A
Predmet:
ISSN:0148-2963, 1873-7978
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.