Curriculum Agility principles for transformative innovation in engineering education

Transformative curriculum innovation is needed in engineering education programmes, to continuously keep up to date with developments in the professional and research disciplines, in society, technology and pedagogy, and in the characteristics and needs of its diverse students. To enable and facilit...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:European journal of engineering education Ročník 50; číslo 3; s. 455 - 471
Hlavní autori: Brink, Suzanne Cecilia, de Hei, Miranda, Sjoer, Ellen, Carlsson, Carl Johan, Georgsson, Fredrik, Keller, Elizabeth, McCartan, Charles, Enelund, Mikael, Lyng, Reidar, Admiraal, Wilfried
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Taylor & Francis 04.05.2025
Predmet:
ISSN:0304-3797, 1469-5898, 1469-5898
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.