Parallel Marching Blocks: A Practical Isosurfacing Algorithm for Large Data on Many-Core Architectures

Interactive isosurface visualisation has been made possible by mapping algorithms to GPU architectures. However, current state‐of‐the‐art isosurfacing algorithms usually consume large amounts of GPU memory owing to the additional acceleration structures they require. As a result, the continued limit...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computer graphics forum Ročník 35; číslo 3; s. 211 - 220
Hlavní autori: Liu, Baoquan, Clapworthy, Gordon J., Dong, Feng, Wu, Enhua
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford Blackwell Publishing Ltd 01.06.2016
Predmet:
ISSN:0167-7055, 1467-8659
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.