Parallel Marching Blocks: A Practical Isosurfacing Algorithm for Large Data on Many-Core Architectures
Interactive isosurface visualisation has been made possible by mapping algorithms to GPU architectures. However, current state‐of‐the‐art isosurfacing algorithms usually consume large amounts of GPU memory owing to the additional acceleration structures they require. As a result, the continued limit...
Uložené v:
| Vydané v: | Computer graphics forum Ročník 35; číslo 3; s. 211 - 220 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , , , |
| Médium: | Journal Article |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Oxford
Blackwell Publishing Ltd
01.06.2016
|
| Predmet: | |
| ISSN: | 0167-7055, 1467-8659 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!