The effects of online peer-facilitated learning and distributed pair programming on students’ learning

The COVID-19 pandemic has forced universities and schools around the world to adopt online learning. Teachers may wonder if their students can attain satisfactory learning performance in an online learning environment without teachers' on-the-spot attention. In order to develop students' s...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Computers and education Ročník 203; s. 104849
Hlavní autori: Tsai, Chia-Wen, Lin, Michael Yu-Ching, Cheng, Yih-Ping, Lee, Lan-Yu, Chyr, Wen-Li, Lin, Chih-Hsien, Lin, Jian-Wei, Tsai, Meng-Chuan
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: United States Elsevier Ltd 01.10.2023
Predmet:
ISSN:0360-1315, 0360-1315
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.