A Systematic Review of Research on Personalized Learning Personalized by Whom, to What, How, and for What Purpose(s)?

Teachers, schools, districts, states, and technology developers endeavor to personalize learning experiences for students, but definitions of personalized learning (PL) vary and designs often span multiple components. Variability in definition and implementation complicate the study of PL and the wa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Educational psychology review Ročník 33; číslo 4; s. 1675 - 1715
Hlavní autori: Bernacki, Matthew L., Greene, Meghan J., Lobczowski, Nikki G.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Springer Science + Business Media 01.12.2021
Springer US
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1040-726X, 1573-336X
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.