A context-aware ubiquitous learning environment for language listening and speaking

This paper reported the results of a study that aimed to construct a sensor and handheld augmented reality (AR)‐supported ubiquitous learning (u‐learning) environment called the Handheld English Language Learning Organization (HELLO), which is geared towards enhancing students' language learnin...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of computer assisted learning Ročník 25; číslo 6; s. 515 - 527
Hlavný autor: Liu, T.-Y.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Oxford, UK Blackwell Publishing Ltd 01.12.2009
Wiley-Blackwell
Blackwell
Predmet:
ISSN:0266-4909, 1365-2729
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.