Effect of Robotics on Elementary Preservice Teachers' Self-Efficacy, Science Learning, and Computational Thinking

The current impetus for increasing STEM in K-12 education calls for an examination of how preservice teachers are being prepared to teach STEM. This paper reports on a study that examined elementary preservice teachers' (n = 21) self-efficacy, understanding of science concepts, and computationa...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of science education and technology Ročník 26; číslo 2; s. 175 - 192
Hlavní autori: Jaipal-Jamani, Kamini, Angeli, Charoula
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Science+Business Media LLC 01.04.2017
Springer Netherlands
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1059-0145, 1573-1839
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.