Visualisation techniques for learning and teaching programming

This paper describes the programming knowledge and skills that learners need to develop, and concludes that this is an area of computer science education where those involved in the teaching of programming need to further consider the nature, structure and function of domain-specific knowledge. Visu...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:22nd International Conference on Information Technology Interfaces 2000 (ITI 2000) Ročník 8; číslo 4; s. 83 - 90
Hlavní autori: Baldwin, L.P., Kuljis, J.
Médium: Konferenčný príspevok.. Journal Article Paper
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Zagreb IEEE 01.01.2000
University Computing Centre
Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu
Predmet:
ISBN:9539676916, 9789539676917
ISSN:1330-1012, 1330-1136, 1846-3908
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.