Visualisation techniques for learning and teaching programming
This paper describes the programming knowledge and skills that learners need to develop, and concludes that this is an area of computer science education where those involved in the teaching of programming need to further consider the nature, structure and function of domain-specific knowledge. Visu...
Uložené v:
| Vydané v: | 22nd International Conference on Information Technology Interfaces 2000 (ITI 2000) Ročník 8; číslo 4; s. 83 - 90 |
|---|---|
| Hlavní autori: | , |
| Médium: | Konferenčný príspevok.. Journal Article Paper |
| Jazyk: | English |
| Vydavateľské údaje: |
Zagreb
IEEE
01.01.2000
University Computing Centre Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu |
| Predmet: | |
| ISBN: | 9539676916, 9789539676917 |
| ISSN: | 1330-1012, 1330-1136, 1846-3908 |
| On-line prístup: | Získať plný text |
| Tagy: |
Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
|
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!

