Relationship between affect and achievement in science and mathematics in Malaysia and Singapore

Background : The Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) assesses the quality of the teaching and learning of science and mathematics among Grades 4 and 8 students across participating countries. Purpose : This study explored the relationship between positive affect towards sci...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in science & technological education Ročník 30; číslo 3; s. 225 - 237
Hlavní autori: Ng, Khar Thoe, Lay, Yoon Fah, Areepattamannil, Shaljan, Treagust, David F., Chandrasegaran, A.L.
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Abingdon Routledge 01.11.2012
Taylor & Francis Ltd
Predmet:
ISSN:0263-5143, 1470-1138
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.