Augmenting the learning experience in primary and secondary school education: a systematic review of recent trends in augmented reality game-based learning

There is a significant body of research relating to augmented reality (AR) uses for learning in the primary and the secondary education sectors across the globe. However, there is not such a substantial amount of work exploring the combination of AR with game-based learning (ARGBL). Although ARGBL h...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Virtual reality : the journal of the Virtual Reality Society Ročník 23; číslo 4; s. 329 - 346
Hlavní autori: Pellas, Nikolaos, Fotaris, Panagiotis, Kazanidis, Ioannis, Wells, David
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: London Springer London 01.12.2019
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:1359-4338, 1434-9957
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.