The moderating influences on the relationship of corporate reputation with its antecedents and consequences: A meta-analytic review

Through a meta-analytical approach, we test the antecedents and consequences of corporate reputation, examining specifically the moderating roles of three study variables: country of study, stakeholder group, and reputational measure. The study presents a comprehensive overview of three moderating f...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Journal of business research Ročník 68; číslo 5; s. 1105 - 1117
Hlavní autori: Ali, Raza, Lynch, Richard, Melewar, T.C., Jin, Zhongqi
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: New York Elsevier Inc 01.05.2015
Elsevier Sequoia S.A
Predmet:
ISSN:0148-2963, 1873-7978
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.