Combining face‐to‐face laboratory sessions and a computer simulation effectively teaches gene editing and DNA sequencing to undergraduate genetics students

Innovative approaches to teaching genetics are essential for improving student engagement and comprehension in this challenging field. Laboratory‐based instruction enhances engagement with the subject while fostering the development of practical competencies and deepening comprehension of theoretica...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Biochemistry and molecular biology education Ročník 53; číslo 3; s. 286 - 296
Hlavní autori: Vedova, Chris Della, Denyer, Gareth, Costabile, Maurizio
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Hoboken, USA John Wiley & Sons, Inc 01.05.2025
Wiley Subscription Services, Inc
Predmet:
ISSN:1470-8175, 1539-3429, 1539-3429
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.