Fostering EFL learners’ motivation, anxiety, and self-efficacy through computer-assisted language learning- and mobile-assisted language learning-based instructions

In the literature, a mass of studies have inspected the effects of computer-assisted language learning (CALL) and mobile-assisted language learning (MALL) on Iranian English as a Foreign Language (EFL) learners’ achievement. However, the effects of CALL and MALL on psychological factors, such as mot...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in psychology Ročník 13; s. 899557
Hlavní autori: Dong, Li, Jamal Mohammed, Shireen, Ahmed Abdel-Al Ibrahim, Khaled, Rezai, Afsheen
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Frontiers Media S.A 12.08.2022
Predmet:
ISSN:1664-1078, 1664-1078
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.