A study of students’ learning perceptions and behaviors in remote STEM programming education

In recent years, STEM education has developed students’ fundamental subject knowledge, and has allowed students to integrate STEM cross-domain knowledge. Universities emphasize innovative thinking, practice and application, problem-solving, and teamwork to nurture students while learning STEM cross-...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Frontiers in psychology Ročník 13; s. 962984
Hlavní autori: Su, Yu-Sheng, Chang, Ching-Yao, Wang, Cheng-Hsin, Lai, Chin-Feng
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Frontiers Media S.A 06.10.2022
Predmet:
ISSN:1664-1078, 1664-1078
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.