Investigating Gender Differences in Mathematics and Science : Results from the 2011 Trends in Mathematics and Science Survey

The underrepresentation of women in science, technology, engineering, and mathematics (STEM)-related fields remains a concern for educators and the scientific community. Gender differences in mathematics and science achievement play a role, in conjunction with attitudes and self- efficacy beliefs. W...

Celý popis

Uložené v:
Podrobná bibliografia
Vydané v:Research in science education (Australasian Science Education Research Association) Ročník 49; číslo 1; s. 25 - 50
Hlavní autori: Reilly, David, Neumann, David L., Andrews, Glenda
Médium: Journal Article
Jazyk:English
Vydavateľské údaje: Dordrecht Springer Netherlands 01.02.2019
Springer
Springer Nature B.V
Predmet:
ISSN:0157-244X, 1573-1898
On-line prístup:Získať plný text
Tagy: Pridať tag
Žiadne tagy, Buďte prvý, kto otaguje tento záznam!
Buďte prvý, kto okomentuje tento záznam!
Najprv sa musíte prihlásiť.